Zadania copywritera Ważną umiejętnością copywritera jest sprawne posługiwanie się słowami kluczowymi. Tekst w żadnym wypadku nie może być nimi przeładowany. Jednak dobry copywriter potrafi na tyle naturalnie wpleść frazy kluczowe w treść, że stają się one prawie niezauważalne. Ogromnym wyzwaniem dla copywritera jest także odpowiednie skonstruowanie tekstu. Wstęp, rozwinięcie, zakończenie, akapity ułatwiające czytanie, wypunktowania to niezbędne elementy czytelnego tekstu. Podstawą każdego tekstu jest szkic, który już na początkowym etapie pisania pozwala wyeliminować wszelkie poważniejsze błędy. Rola content marketera Niezaprzeczalnie copywriter i content marketer muszą ze sobą współpracować, aby cele kampanii content marketingowych zostały osiągnięte. W ich działalności istnieje kilka punktów wspólnych, jednak trudno jednego z nich zastąpić drugim. Efektywna współpraca może natomiast prowadzić do zdobywania nowych doświadczeń i umiejętności drugiej strony. |
Pojęcia content marketing i copywriting bardzo często wymieniane są obok siebie jednym tchem. Jak bardzo terminy te są do siebie zbliżone? Czy trzeba być copywriterem, żeby zajmować się content marketingiem? Na te pytania postaramy się dzisiaj odpowiedzieć.
